Aktualizacja – modyfikacja i nowe funkcjonalności w 360 Księgowość
  22 30 75 777       pomoc@360ksiegowosc.pl
360 Księgowość

Aktualizacja z dnia 21.10.2021 – modyfikacja i nowe przydatne funkcjonalności w systemie 360 Księgowość

Nasze oprogramowanie nieustannie się rozwija. Użyteczność i wygoda naszych klientów są dla nas bardzo istotne, dlatego uważnie słuchamy Waszych uwag, starając się ulepszać system razem z Wami.

 

Przygotowaliśmy kilka kolejnych aktualizacji, które jeszcze bardziej usprawnią Waszą codzienną pracę.

 

  • Podpis elektroniczny – przygotowaliśmy aktualizację apletu do podpisów kartą kryptograficzną czyli podpisem elektronicznym, związaną z aktualizacją udostępnioną przez Krajową Izbę Rozliczeniową dostawcę apletu webowego Szafir SDK. Jeśli wystąpi problem z wywołaniem konsoli do podpisywania należy postąpić z naszą instrukcją znajdującą się tutaj.
  • Użytkownik – zmodyfikowaliśmy edycję praw, od teraz można ustawić możliwość, aby użytkownik widział tylko dokumenty wystawione przez siebie, ale jednocześnie będzie on widział wszystkie dokumenty w raporcie.
  • Użytkownik – dodaliśmy możliwość odbierania prawa do tworzenia artykułów użytkownikowi dodatkowemu.
  • Zakładanie nowej firmy – wprowadziliśmy możliwość cofnięcia procesu tworzenia nowej firmy.
  • Faktury zakupu – wprowadziliśmy możliwość wyszukiwania numeru FV. Podczas dodawania dokumentu zakupu, po wpisaniu numeru faktury automatycznie system wyszukuje, czy taki numer FV dla danego kontrahenta istnieje. Dotychczas system sprawdzał tę informację dopiero podczas zapisywania FV.
  • Faktury sprzedaży – wprowadziliśmy dodatkową funkcjonalność gdzie przy artykułach na liście wyboru pojawia się ostatnia cena zakupu, związane jest to z produktami magazynowymi i jest widoczna ostatnia cena zakupu aby móc wprowadzić odpowiednią cenę sprzedaży.
  • Archiwizacja dokumentów – dodaliśmy nową linię archiwizacji dokumentów związanych z pracownikami, takie jak zaliczki czy delegacje. Archiwizują się wyłącznie załączniki.
  • Dziennik transakcji i Księga Główna – dodaliśmy możliwość przygotowania zestawienia za okres inny niż rok obrotowy.
  • Usuwanie ciasteczek – W menu Ustawienia > Dane firmy > Moje konto > dodaliśmy możliwość usuwania ciasteczek ale tylko i wyłącznie związanych z naszym oprogramowaniem. Inne ciasteczka w przeglądarce nie zostaną usunięte. Powodem dodania tego usprawnienia jest często występujący problem z zapisanym błędnym ciasteczkiem, co powodowało niepoprawne działanie programu.
  • Szablony faktur sprzedaży w Pakietach Free – w przypadku utworzenia większej ilości szablonów faktur w pakiecie Free, po zakupie wersji Standard szablon FV powraca do domyślnego wzoru dostępnego w pakiecie Standard.
  • Pliki JPK VAT – wprowadziliśmy usprawnienia w pliku JPK, dotyczące pól 11 i 12 – szczegóły w instrukcji do pełnej księgowości tutaj oraz dla KPIR tutaj.

 

O wszystkich funkcjach naszego programu dowiesz się z naszych podręczników, znajdziesz je pod tym adresem.

Dodatkowe krótkie instrukcje znajdziesz na naszym czacie Intercom.

Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, skontaktuj się z nami:


Usprawnij swoją pracę,
dołącz do nas!

do 6 miesięcy od daty utworzenia konta możesz wprowadzić 100 faktur sprzedaży, 100 faktur zakupu oraz 100 Poleceń Księgowania w bezpłatnej wersji programu.

Po osiągnięciu limitu ilości dokumentów lub upływie limitu czasu dla wersji darmowej podejmiesz decyzję o zakupie pierwszej licencji.

Wypróbuj teraz za darmo