W dniu 5 listopada 2019 zaktualizowane zostało oprogramowanie 360 Księgowość, najważniejsze zmiany to:
-
Dostosowanie wyliczania zaliczek na PIT zgodnie ze zmianami z dnia 01.10.2019 (częściowa aktualizacja z dnia 10.10.2019).
-
Możliwość wyświetlania interfejsu w języku rosyjskim. Faktura sprzedaży może być teraz wystawiona w języku rosyjskim. Jeśli chcesz wysłać faktury w języku rosyjskim, opis produktów (Nazwa) powinien być również w języku rosyjskim. W przyszłości dodamy funkcjonalność do tłumaczenia również opisów artykułów na wiele języków jednocześnie.
-
Firmy KPiR mogą teraz wprowadzać dokumenty w menu Przychody > Inne przychody oraz Wydatki > Dowód księgowy i wewnętrzny w walutach obcych.
-
Na Pulpicie w zakładce Wszystkie firmy dodano kolumnę „Nierozliczone transakcje bankowe”. Dzięki tej funkcji użytkownicy prowadzący księgowość więcej niż jednej firmy będą w stanie szybko sprawdzić, w której firmie nie zostały dopasowane i rozliczone operacje bankowe.
-
Przeliczenie kosztu magazynowego zostało zmodyfikowane (menu Magazyn > Przelicz koszt netto). Użytkownik nie musi już czekać na zakończenie procesu, obecnie działanie to odbywa się w tle. Po zakończeniu przeliczania pojawi się odpowiedni komunikat. W międzyczasie można kontynuować pracę w innej części programu.
-
Deklaracja VAT obejmuje teraz transakcje związane z operacjami finansowymi jak np. prowizje finansowe z Unii Europejskiej objęte w Polskę stawką ZW. Aby móc taką operację ująć w deklaracji VAT należy wprowadzić dokument zakupu z UE, w wierszu faktury w kolumnie VAT należy zastosować stawkę ZW. Deklaracja VAT pokazuje następnie kwoty netto w wierszach 29 i 45.
-
Nowa opcja w menu Ustawienia > Ustawienia finansów > Rejestr wysłanych plików XML – pozwala na sprawdzenie wszystkich wysłanych bezpośrednio z programu plików XML czyli Deklaracji VAT oraz Plików JPK_VAT wraz z korektami. Pomimo możliwości sprawdzania wysłanych dokumentów nadal sugerujemy zapisywanie sporządzonych i wysłanych dokumentów w programie (Deklaracji VAT oraz plików JPK_VAT) na dysku komputerowym wraz z Rejestrem Sprzedaży oraz Rejestrem Zakupu w celach archiwizacyjnych.
W przypadku dodatkowych zapytań i wątpliwości prosimy o kontakt z działem wsparcia!
Wypróbuj i sprawdź jak łatwa jest praca z 360 Księgowość!
Przydadzą Ci się również nasze podręczniki, znajdziesz je tutaj .
www.360ksiegowosc.pl
Email: pomoc@360ksiegowosc.pl
tel.: 0 22 307 57 77
Usprawnij swoją pracę,
dołącz do nas!
Aż do 3 miesięcy od daty utworzenia konta możesz wprowadzić 100 faktur sprzedaży, 100 faktur zakupu oraz 100 Poleceń Księgowania w bezpłatnej wersji programu.
Po osiągnięciu limitu ilości dokumentów lub upływie limitu czasu dla wersji darmowej podejmiesz decyzję o zakupie pierwszej licencji.