Aktualizacja z dnia 09.07.2024
360 Księgowość

Aktualizacja z dnia 09.07.2024 – Panel klienta i inne nowości

Przygotowaliśmy kolejne przydatne aktualizacje.

Panel klienta

Przede wszystkim oddajemy naszym użytkownikom panel samoobsługowy do zarządzania licencjami, płatnościami oraz łatwego pobierania faktur wystawionych na licencje. Dodatkowo dodaliśmy możliwość płatności Blikiem. Za pomocą panelu można zarządzać kontem zarówno 360 Księgowość, jak i 360 Kadry i płace.

Aby zapoznać się bliżej z panelem – kliknij TUTAJ.

Inne aktualizacje

  • Dodana została stawka 0% dla podatników CIT takich jak fundacje i stowarzyszenia.
  • Wprowadzone zostały modyfikacje w DRA – między innymi podstawy do korekty ZUS dla działalności założonej w trakcie roku, a także podstawy do ZUS przy wyjątkach.
  • Wprowadzone zostały poprawki związane z wykazywaniem transakcji w VAT UE: – VAT marża zakup z UE i inne wyjątki.
  • Wprowadzone zostało podpisywanie VAT UE przez osoby fizyczne kwotą przychodu.
  • Wprowadzona została zbiorcza edycja faktur cyklicznych – po wyfiltrowaniu kontrahentów można zmienić cenę, dodać nowy składnik do faktury czy zmienić termin płatności. Opcja przydatna zwłaszcza przy zmianie cen stałej usługi.
  • Wprowadzona została modyfikacja i automatyzacja dla deklaracji CIT – przy załączeniu załącznika CIT8-O zaznacza się pole 40 w CIT-8.
  • Wprowadzona została procedura wysyłania maili w tle, można wysyłać faktury bez konieczności zakańczana procesu, a po zakończeniu wysyłania maili system poinformuje o tym.
  • Wprowadzona została dodatkowa kolumna w fakturach zakupu do celów deklaracji VAT9M i VAT8 dla transakcji z przesuniętym terminem odliczenia.
  • Wprowadzona została MK w zakupach – modyfikacje związane z deklaracją VAT.
  • Wprowadzona została płatność BLIK dla klientów, którzy używają Montonio w swoich wysyłanych fakturach sprzedaży. Opcja dla BLIK musi być aktywowana w koncie klienta na stronie Montonio.
  • Przywrócona została możliwość usuwania użytkownika dodatkowego przez użytkownika dodatkowego z firmy w której jest dodany, a nie tylko użytkownika głównego (z widoku firm usuwamy firmę w której użytkownik dodatkowy jest dodany).

 

 

 


Usprawnij swoją pracę,
dołącz do nas!

do 6 miesięcy od daty utworzenia konta możesz wprowadzić 100 faktur sprzedaży, 100 faktur zakupu oraz 100 Poleceń Księgowania w bezpłatnej wersji programu.

Po osiągnięciu limitu ilości dokumentów lub upływie limitu czasu dla wersji darmowej podejmiesz decyzję o zakupie pierwszej licencji.