Aby jak najlepiej usprawnić pracę w naszym systemie staramy się rozwijać go o nowe wygodne funkcjonalności.
Dodano nowy sposób podpisywania i wysyłania plików do urzędu skarbowego – za pomocą Danych autoryzujących (czyli kwoty przychodu dla osób fizycznych).
Na początku należy pamiętać o sprawdzeniu danych. Należy je sprawdzić w menu Ustawienia > Dane firmy > Firma.
Jak użyć nowego sposobu podpisywania i wysyłania plików?
Nowy sposób można znaleźć w menu Ewidencje > Deklaracja VAT i plik JP. Po przejściu do wybranej deklaracji VAT przechodzimy do menu PDF/ Raporty/ JPK > Jednolity plik kontrolny.
Wybieramy następnie odpowiedni okres rozliczenia i używamy opcji Otrzymaj raport. W tym miejscu możemy wybrać nowy sposób podpisu.
Zapraszamy także do zapóźnia się z instrukcją tutaj, dostępną na naszej stronie z podręcznikami.
Usprawnij swoją pracę,
dołącz do nas!
Aż do 6 miesięcy od daty utworzenia konta możesz wprowadzić 100 faktur sprzedaży, 100 faktur zakupu oraz 100 Poleceń Księgowania w bezpłatnej wersji programu.
Po osiągnięciu limitu ilości dokumentów lub upływie limitu czasu dla wersji darmowej podejmiesz decyzję o zakupie pierwszej licencji.