Integracja z oprogramowaniem do zarządzania zadaniami Uku pomaga użytkownikom 360 Księgowość w pełni zdigitalizować ich działalność księgową
360 Księgowość jest teraz zintegrowana z Uku – internetowym oprogramowaniem, które pomaga firmom księgowym skuteczniej organizować pracę i zwiększać rentowność.
360 Księgowość i Uku dzielą te same wartości prostoty i przyjazności dla użytkownika. Gdy 360 Księgowość automatyzuje księgowość, Uku automatyzuje proces księgowy, czyli codzienne zadania i zarządzanie klientami księgowych i firmy. Integracja 360 Księgowość i Uku dostarcza księgowym wszechstronny zestaw narzędzi do pełnej cyfryzacji ich praktyki księgowej i uwolnienia ich od żmudnej pracy.
Uku to innowacyjne rozwiązanie zaprojektowanie specjalnie dla księgowych, aby zautomatyzować procesy robocze, śledzić godziny pracy, analizować wydajność i optymalizować rentowność.
Uku pomaga robić właściwe rzeczy we właściwym czasie – od standaryzacji pracy księgowych, po pracę zespołową, zarządzanie klientami i rozliczanie.
Wreszcie, Uku daje pełny przegląd wykorzystania czasu, pomaga zapobiegać wąskim gardłom i zapewnia, że czas firmy to naprawdę pieniądz.
Dlaczego ludzie uwielbiają Uku
Uku zostało dobrze przyjęte przez rynek. Oprogramowanie pomaga zautomatyzować przepływy pracy w firmie i zapewnia zarówno szczegółowy wgląd w pracę, jak i ogólny przegląd postępów pracy, wydajności zespołu i rentowności.
Użytkownicy zwracają również uwagę na wyjątkowo pomocny zespół wsparcia.
“Uku to program do zarządzania zyskami i jakością dla firm księgowych.
Kiedy pierwszy raz słyszy się o Uku, często myśli się, że to program księgowy, ale tak nie jest” – wyjaśnia Jaanus, współzałożyciel Uku. “Oprogramowanie narodziło się z prawdziwych potrzeb naszych klientów i zostało opracowane wspólnie ze specjalistami w zakresie księgowości w celu rozwiązania codziennych problemów u podstaw. Dlatego jest o wiele przydatniejsze dla firm księgowych niż uniwersalne narzędzia, z których wcześniej korzystały” dodaje.
3 główne korzyści integracji Uku dla użytkowników 360 Księgowość
1. Zautomatyzowane raporty miesięczne
Sporządzanie zestawień miesięcznych jest często czasochłonne dla księgowych. Zbieranie danych jednego klienta może zająć średnio tylko 5 minut miesięcznie, ale dla 100 klientów oznacza to 8 godzin i do 100 godzin cennego czasu rocznie.
Uku automatyzuje ten proces. Raz w miesiącu faktury kupna i sprzedaży klienta, dokumenty itp. są wysyłane z 360 Księgowość do Uku. Na tej podstawie automatycznie tworzony jest miesięczny przegląd.
Dzięki temu księgowy ma więcej czasu na skupienie się na zadaniach, które są naprawdę ważne.
2. Monitorowanie umów z klientami
Z badań wynika, że większość księgowych musiała dokonywać korekt po cenie uzgodnionej z klientem. Zmiany w obciążeniu pracą klienta często nie znajdują odzwierciedlenia na rachunkach. Oznacza to darmową pracę dla księgowego i nieopłacalną dla firmy relację z klientem.
Uku sprawia, że przegląd umów klienta jest wygodny, ponieważ zamienia dane z wykonanej pracy w raport wizualny.
Raport ułatwia monitorowanie zgodności z umowami z klientami i reagowanie w razie potrzeby. Na przykład, jeśli w miesiącu uzgodniono z klientem 15 godzin pracy, ale faktycznie przepracowano 20 godzin, to Uku zaznaczy tę różnicę w raporcie. Nie ma już konieczności ręcznego obliczania godzin pracy.
3. Automatyczne rozliczanie
Firmy często opracowują dane z faktur klienta ręcznie, ale nie musi tak być. Uku automatyzuje fakturowanie na podstawie monitorowanych godzin lub dokonanych wpisów. Parametry faktury (VAT, pozycje itp.) są importowane z 360 Księgowość do Uku.
Na podstawie tych danych Uku generuje faktury, które mogą być przygotowywane według potrzeb firmy – w oparciu o stawki stałe, godzinowe lub na akord. Wygenerowane faktury można wysyłać z Uku i wygodnie eksportować do 360 Księgowość. Uku codziennie sprawdza również status płatności faktury, dzięki czemu w przypadku opóźnionej płatności można zareagować na nią w odpowiednim czasie.
Aby dowiedzieć się więcej o możliwościach automatyzacji w księgowości, zachęcamy do wzięcia udziału w darmowym webinarium Uku “Jak zdigitalizować swoje biuro rachunkowe i zwiększyć zyski o 21,7%”, 25 maja o 11:00.
Czytaj więcej i zarejestruj się TUTAJ.
Usprawnij swoją pracę,
dołącz do nas!
Aż do 6 miesięcy od daty utworzenia konta możesz wprowadzić 100 faktur sprzedaży, 100 faktur zakupu oraz 100 Poleceń Księgowania w bezpłatnej wersji programu.
Po osiągnięciu limitu ilości dokumentów lub upływie limitu czasu dla wersji darmowej podejmiesz decyzję o zakupie pierwszej licencji.