Automatyzacja działań w księgowości to zawsze duża oszczędność czasu dla każdego księgowego.
Bierzemy pod uwagę potrzeby naszych użytkowników i staramy się wybierać te aktualizacje, które są najbardziej potrzebne i użyteczne.
Dlatego przygotowaliśmy nową funkcjonalność Nordigen, czyli integrację z platformą do automatyzacji procesów pobierania transakcji bankowych.
Aby dokonać połączenia ze swoim bankiem należy przejść do menu Płatności > Transakcje i w oknie swojego banku użyć opcji Automatyzacja wyciągów bankowych.
Następnie użyj opcji Połącz bank bezpośrednio, wybierz kraj banku który chcesz połączyć.
Po kliknięciu pojawi się okno z wyborem kraju:
Po dokonaniu wyboru, będzie można wybrać bank:
Lista banków jest regularnie rozszerzana przez Nordigen.
Teraz można dokonać połączenia z bankiem. Pamiętaj, że tylko osoba posiadająca status głównego użytkownika oraz mająca dostęp do banku może aktywować połączenie.
Połączenie dostępne jest w pakietach Free oraz PRO.
Po połączeniu z bankiem, system nada datę ważności połączenia, można również zaznaczyć, aby operacje były zatwierdzane automatycznie po ich powiązaniu z dokumentem.
Automatyczne operacje oznaczone są jako Nordigen na liście transakcji w kolumnie Użytkownika.
Wszystkie zaimportowane operacje, ale nie zatwierdzone będą się widoczne w oknie banku przy opcji Import wyciągów bankowych w nawiasie jako niezatwierdzone operacje.
Zapraszamy do korzystania z nowej funkcjonalności!
Wszelkie wątpliwości lub pytania prosimy kierować na adres email: pomoc@360ksiegowosc.pl
Usprawnij swoją pracę,
dołącz do nas!
Aż do 6 miesięcy od daty utworzenia konta możesz wprowadzić 100 faktur sprzedaży, 100 faktur zakupu oraz 100 Poleceń Księgowania w bezpłatnej wersji programu.
Po osiągnięciu limitu ilości dokumentów lub upływie limitu czasu dla wersji darmowej podejmiesz decyzję o zakupie pierwszej licencji.