Nowy interface programu - coraz bliżej ;)
  22 30 75 777       pomoc@360ksiegowosc.pl
360 Księgowość

Nowy interface programu – coraz bliżej ;)

Nowy wygląd 360 Księgowość – coraz bliżej!

Zbliżamy się powoli do zakończenia prac nad nowym interfacem, dostajemy już pierwsze opinie o nowym wyglądzie, na przykład żebyśmy nie zmieniali tego co jest dobre i łatwe w obsłudze. Spieszymy z wyjaśnieniem, iż nie zmieni się logika działania programu, nie zostanie zmienione menu, wszystkie funkcje będą w tych samych miejscach co obecnie, jedynie dodamy kilka ułatwień.

Dział wsparcia już pracuje na programie z nowym layoutem, szczerze, to już po kilku dniach zdążyliśmy się przyzwyczaić do odświeżonego wyglądu programu 💪😉.

Zmiany, zmiany, zmiany 😉

Nowością będzie szybki dostęp do najczęściej wykorzystywanych funkcji. Opcja ta będzie widoczna jako PLUS w pasku menu zaraz obok ikony trybiku oznaczającego dawne Ustawienia.

W tym miejscu dodasz fakturę sprzedaży, dokument zakupu czy dane nowego klienta lub dostawcy.

Dodatkowo odświeżony zostanie panel płatności, nadaliśmy bardziej funkcjonalny układ.

Raporty

W tworzeniu raportów zmiana jaką wprowadziliśmy, to zmiana układu filtrowania i ustawiania zakresu danych na podstawie których będzie tworzony raport. Widać to na poniższym zdjęciu.

Obecnie szybkie filtry są widoczne po lewej stronie raportu. W nowym układzie, filtrowanie znajduje się górnym pasku a dodatkowo wybrane filtry można schować lub rozwinąć po utworzeniu raportu.

 

Jeśli macie jakieś uwagi na temat nowego wyglądu to zachęcamy do wysyłania wiadomości na nasz adres email podany w stopce poniżej. 👌😃

 

 

 

Masz sugestię lub pomysł, co można zmienić lub ulepszyć, napisz do Nas, wszelkie pomysły są mile widziane!

 

O wszystkich funkcjach naszego programu dowiesz się z naszych podręczników, znajdziesz je pod tym adresem.

Dodatkowe krótkie instrukcje znajdziesz na naszym czacie Intercom.

Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, skontaktuj się z nami:


Usprawnij swoją pracę,
dołącz do nas!

do 6 miesięcy od daty utworzenia konta możesz wprowadzić 100 faktur sprzedaży, 100 faktur zakupu oraz 100 Poleceń Księgowania w bezpłatnej wersji programu.

Po osiągnięciu limitu ilości dokumentów lub upływie limitu czasu dla wersji darmowej podejmiesz decyzję o zakupie pierwszej licencji.

Wypróbuj teraz za darmo