360 Księgowość zintegrowana z Montonio
Z przyjemnością ogłaszamy, że we współpracy z 360 Księgowość i Montonio stworzyliśmy dla Ciebie nową możliwość usprawnienia procesu płatności. Teraz do każdej faktury wychodzącej w 360 Księgowość możesz dodać unikalny link do płatności, zapewniając swoim klientom wygodny i szybki sposób opłacania faktur.
Dzięki oznaczonemu linkowi do płatności, Twoi klienci mogą opłacać faktury bezpośrednio z banków polskich, estońskich, łotewskich, litewskich lub fińskich bezpośrednio na konto Twojej firmy. Po dokonaniu płatności za pośrednictwem linku, niezbędne informacje dotyczące płatności są wysyłane do wybranego banku, a zlecenie płatności jest przygotowywane automatycznie. Twój klient musi tylko potwierdzić płatność, a pieniądze zostaną przelane bezpośrednio na konto Twojej firmy.
Korzystając z tej usługi, możesz spodziewać się znacznej poprawy procesu płatności. Średnio możesz spodziewać się:
- Zmniejszenia liczby dni poświęconych na opłacenie faktur o około 50%
- Zwiększenia liczby klientów płacących tego samego dnia o prawie 10%
- Zmniejszenia liczby przeterminowanych płatności o około 14%
Aby rozpocząć korzystanie z tej usługi, musisz wykonać następujące proste kroki:
- Zarejestruj się jako klient Montonio. Możesz to zrobić klikając tutaj.
- Montonio aktywuje Twoje konto i wyda niezbędną parę kluczy API.
- Skonfiguruj połączenie 360 Księgowość i Montonio zgodnie z instrukcjami podanymi tutaj.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, nie wahaj się z nami skontaktować.
Jesteśmy zawsze tutaj, aby Ci pomóc.
Usprawnij swoją pracę,
dołącz do nas!
Aż do 3 miesięcy od daty utworzenia konta możesz wprowadzić 100 faktur sprzedaży, 100 faktur zakupu oraz 100 Poleceń Księgowania w bezpłatnej wersji programu.
Po osiągnięciu limitu ilości dokumentów lub upływie limitu czasu dla wersji darmowej podejmiesz decyzję o zakupie pierwszej licencji.