Dodaliśmy kolejną formę rozliczenia, czyli ryczałt ewidencjonowany.
Ryczałt został dodany do pakietu KPIR, który zmienił nazwę na KPIR + Ryczałt.
Zarówno obecni użytkownicy jak i nowi klienci mogą korzystać już z ryczałtu. Jego podstawowe funkcjonalności to:
- Ewidencja przychodów wg stawek
- Ewidencja ZUS przedsiębiorcy
- Deklaracja VAT i plik JPK
- Rejestracja płatności
- Ewidencja zakupu i sprzedaży do celów VAT
- Ewidencja środków trwałych
- JPK_EWP bezpośrednio w ewidencji przychodów.
Wybór ryczałtu w programie, dla tych, którzy mają już wcześniejsze konto KPIR
Wystarczy zalogować się na swoje konto w programie, kliknąć po lewej stronie na nazwie swojej obecnej firmy, a następnie wybrać opcję „dodaj firmę” i utworzyć nową firmę, wybierając w polu „rodzaj firmy” – Ryczałt ewidencjonowany.
Więcej można przeczytać na dedykowanej stronie tutaj.
Zapraszamy do korzystania z ryczałtu!
Usprawnij swoją pracę,
dołącz do nas!
Aż do 6 miesięcy od daty utworzenia konta możesz wprowadzić 100 faktur sprzedaży, 100 faktur zakupu oraz 100 Poleceń Księgowania w bezpłatnej wersji programu.
Po osiągnięciu limitu ilości dokumentów lub upływie limitu czasu dla wersji darmowej podejmiesz decyzję o zakupie pierwszej licencji.