W 360 Księgowość możesz zarejestrować sprzedaż z kasy fiskalnej.
Dla Pełnej Księgowości wybieramy Sprzedaż > Faktury i inne dowody sprzedaży > Nowy dokument
Dla KPiR wybieramy Przychody > Sprzedaż i Wystawianie faktur > Nowy dokument. Jako kontrahenta dodajemy klienta o nazwie Kasa Fiskalna. Tutaj należy zaznaczyć opcję „Osoba fizyczna”.
Klikamy Zapisz. Następnie dodajemy nowy dokument sprzedaży. W prawym górnym rogu z listy rozwijalnej Dokument wybieramy Paragon.
W kolejnym kroku uzupełniamy pozostałe dane na podstawie raportu z kasy fiskalnej, z podziałem na stawki VAT.
Jeżeli podczas wprowadzania raportu z kasy fiskalnej pojawią się różnice groszowe, wtedy należy zaznaczyć opcję Ceny brutto oraz w kolumnie Cena brutto wprowadzić wartość brutto z raportu. Wartości powinny być zgodne. Zapisujemy.
Uwaga
Jeżeli do paragonów wystawianych w ciągu miesiąca, wystawiano faktury w systemie, to od raportu miesięcznego należy sumę tych faktur odjąć i wprowadzić tylko sprzedaż dotyczącą paragonów.
Poprawność księgowania można sprawdzić poprzez kliknięcie guzika Transakcja w górnym prawym rogu – dla Pełnej Księgowości.
W przypadku KPiR zapis można sprawdzić poprzez przejście do menu Ewidencje > KPiR i wygenerowanie raportu.
Usprawnij swoją pracę,
dołącz do nas!
Aż do 6 miesięcy od daty utworzenia konta możesz wprowadzić 100 faktur sprzedaży, 100 faktur zakupu oraz 100 Poleceń Księgowania w bezpłatnej wersji programu.
Po osiągnięciu limitu ilości dokumentów lub upływie limitu czasu dla wersji darmowej podejmiesz decyzję o zakupie pierwszej licencji.